Ügyintézés helye:
2457 Adony, Kossuth L. u. 4. Polgármesteri Hivatal. földszint
Illetékes ügyintéző:
Székely Krisztina Tel: (25) 504-550/15 mellék, palyazatok@adony.hu
Alkalmazandó jogszabályok:
- az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény
- közpénzekből nyújtott támogatások átláthatóságáról szóló 2007. évi CLXXXI. törvény
- Adony Város Önkormányzat Képviselő-testületének a civilszerveztek támogatásáról szóló 4/2010. (II. 12.) rendelete
Hol és hogyan kell benyújtani a kérelmet?
A kérelmet a Polgármesteri Hivatalban kell benyújtani az aktuális pályázati felhívásban meghatározott nyomtatványon.
A kérelemhez szükséges mellékletek
- A bírósági bejegyzésről szóló végzés, alapszabály, alapító okirat civilszervezet képviselője által hitelesített másolata. (Nem kell a dokumentumokat becsatolni, ha azokat már korábban a támogatási kérelem mellékleteként benyújtották és azok tartalmában változás nem történt.)
- A civil szervezet – ide nem értve a civil társaságot – letétbe helyezett beszámolóját, a letétbe helyezésről szóló dokumentumot,
- Írásbeli hozzájárulás a pályázatban foglalt adatok (pályázó neve, támogatási cél és összeg) kezeléséhez és az önkormányzat honlapján és a helyi újságban való közzétételhez,
- A pályázó írásbeli nyilatkozata arról, hogy a pályázó civil szervezetnek köztartozása nincs, a támogató ellenőrzéséhez hozzájárul, a támogatásból beszerzett 100 000 Ft egyedi értéket meghaladó eszközöket nyilvántartásba veszi,
- A pályázó nyilatkozata a közpénzekből nyújtott támogatások átláthatóságáról szóló 2007. évi CLXXXI. törvény szerinti összeférhetetlenség, illetve érintettség fennállásáról, vagy hiányáról,
- A pályázó közzétételi kérelme a közpénzekből nyújtott támogatások átláthatóságáról szóló 2007. évi CLXXXI. törvény 8. § (1) bekezdése szerinti érintettségről.
Az ügyintézéshez szükséges díjak, illetékek, azok befizetésének módja:
A kérelem benyújtása díj- és illetékmentes.
Az ügyintézés határidejéről:
Az ügyintézés határideje: a kérelem benyújtását követően a soron következő képviselő-testületi ülés, de legkésőbb kettő hónap.
Az ügyintézés leírása, folyamata:
- Az éves költségvetésben erre a célra forrás biztosítása
- Pályázati felhívás közzététele
- Képviselő-testületi előterjesztés elkészítése
- Képviselő-testületi döntés
- Az érintettek értesítése a döntésről
- A támogatások közzététele az önkormányzat honlapján
- Szerződéskötés
- Szerződés alapján a támogatás átutalása vagy kivételes esetben pénztári kifizetése
- Helyszíni ellenőrzés (két alkalommal évente)
- Elszámolás kezelése
- www.kozpenzpalyazat.gov.hu oldalon a támogatás folyamatának vezetése.