Ügyintézés helye:
2457 Adony, Kossuth L. u. 4. Polgármesteri Hivatal. I. emelet
Illetékes ügyintéző:
Marcziné Domján Szilvia Tel: (25) 504-550/12 mellék, penzugy3@adony.hu
Alkalmazandó jogszabályok:
- a lakások és helyiségek bérletére, valamint az elidegenítésükre vonatkozó egyes szabályokról szóló 1993. évi LXXVIII. törvény
- Adony Város képviselő-testületének az önkormányzati tulajdonú lakások és helyiségek bérletéről, elidegenítéséről, a lakbérek mértékéről szóló 9/2006. (III.31.) rendelete
Hol és hogyan kell benyújtani a kérelmet?
A kérelmet a Polgármesteri Hivatalban, a polgármesternek címezve kell benyújtani írásban.
Az Iskolakonyha bérléséhez a kérelem itt letölthető.
A kérelemhez szükséges mellékletek
- Kinevezésre, alkalmazásra vonatkozó okirat másolatát.
- A munkáltató javaslatát, véleményét.
Az ügyintézéshez szükséges díjak, illetékek, azok befizetésének módja:
A kérelem benyújtása díj- és illetékmentes.
Az ügyintézés határideje:
A kérelem beérkezésétől számított 30 nap.
Az ügyintézés leírása, folyamata:
- Önkormányzati bérlakás bérlése:
- Kérelem benyújtása (polgármesterhez címezve)
- Polgármesteri döntés a kérelemről
- Ügyfél értesítése a döntésről
- Szerződéskötés
- A lakás átadás – átvétele
- A közüzemi szolgáltatóknál új bérlő (fizető) bejelentése